FAQ

Az INNPRO-nál ötvözzük a nagyvállalatok munkamódszereit a kis disztribúciós cégek előnyeivel, mint például a működés rugalmassága, a külső körülményekhez való gyors alkalmazkodás és a munkatársak elkötelezettsége. A sokéves tapasztalatnak köszönhetően képesek vagyunk hatékonyan és gyorsan reagálni szerződő partnereink igényeire. Kínálatunkat folyamatosan bővítjük, meghallgatva nagykereskedelmi ügyfeleinket és elemezve a fogyasztói elektronikai termékek forgalmazási piacán tapasztalható trendeket.

Az INNPRO a szórakoztató elektronikai termékek széles választékát forgalmazza. Vonzó nagykereskedelmi ajánlatokat kínálunk olyan kategóriák termékeire, mint például:

  • Háztartási kisgépek – például porszívók, takarítórobotok, kávéfőzők, vízforralók, turmixgépek és légsütők.
  • GSM tartozékok – többek között töltők, powerbanks, kábelek, tokok, edzett üveg képernyővédők, telefontartók.
  • IT-kiegészítők – például adapterek, kártyaolvasók, hubok, hordozható monitorok és dokkolóállomások.
  • Audio – hangszórók, mikrofonok, fejhallgatók.
  • Audio – hangszórók, mikrofonok, fejhallgatók.
  • Irodai eszközök – kötőgépek, nyomtatók, laminálógépek, iratmegsemmisítők.
  • Fotó / videó – többek között fényképezőgépek, kardánok, árnyékmentes sátrak, szelfi botok, állványok és videorögzítők.
  • Játék – például egerek, billentyűzetek, versenykerekek, játékvezérlők és játékszékek.
  • Lifestyle & Outdoor – többek között okosórák, kerékpáros és autós kiegészítők, zseblámpák, erőművek és napelemek.
  • RC modellek – például járművek, akkumulátorok, vezérlők, meghajtókészletek.
  • Szerszámok – többek között villáskulcsok, kalapácsok, csavarhúzók, áramfejlesztők, mérőszalagok, vízmértékek, fűrészek és fogók.
  • Intelligens otthon – például IP-kamerák, világítóeszközök, háziállat-eszközök, érzékelők, intelligens aljzatok és riasztókészletek.
  • Egészség és szépség – többek között borotvák és hajvágók, hajszárítók, hajsütővasak, hajegyenesítők, szonikus kefék és epilátorok.


Az INNPRO világszínvonalú márkákat forgalmaz. A kínálatunkban elérhető készülékek, mint például az erőművek, hangszórók, fejhallgatók vagy tisztítórobotok, olyan neves gyártóktól származnak, amelyek iparágukban vezető pozíciót foglalnak el.

Az INNPRO-val való nagykereskedelmi együttműködés megkezdéséhez egy regisztrációs űrlap elküldése szükséges. Miután megadta a szükséges információkat, az INNPRO értékesítési osztálya felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy aktiválja a fiókját, és teljes hozzáférést biztosítson Önnek. Az aktiválás előtt nem lehetséges a bejelentkezés.

A nagykereskedelmi ajánlat részleteiért küldje el a kitöltött űrlapot. Kérdése van? Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

 


A B2B platformon való regisztrációhoz aktív VIES-re van szüksége. Szükséges továbbá egy szállítási cím megadása is. A fiók regisztrálásához töltse ki a nagykereskedelmi platform weboldalán elérhető űrlapot.

A kérelem sikeres ellenőrzését követően a nagykereskedelmi fiókot 1 hónapos próbaidőszakra biztosítjuk. Ha ez idő alatt a vállalkozó nem vásárol, az INNPRO fenntartja a jogot a fiók deaktiválására.

Ha nagykereskedelmi megrendelést kíván leadni, be kell jelentkeznie a B2B platformon lévő ügyfélfiókjába.


Nagykereskedelmi megrendeléseket a nap 24 órájában lehet leadni. Az ügyfélpanelen ellenőrizheti az aktuális megrendelésének állapotát és a korábbi megrendelések előzményeit.

Az INNPRO B2B platformja IOF formátumú XML fájlokon keresztül kínál integrációt, amely lehetővé teszi termékeink, készletszintjeink és áraink automatikus letöltését. Lehetővé teszi továbbá ezek megjelenítését az Ön webáruházában.

Az ilyen integráció részeként biztosítjuk:

  • XML formátumú átjárófájlokat (integrációs fájlkészlet),
  • FULL és LIGHT fájlok XML formátumban, amelyek az integrációhoz szükséges legfontosabb adatokat tartalmazzák,
  • FULL és LIGHT fájlok CSV formátumban (az integrációs fájlok egyszerűsített változata, de javasoljuk az XML fájlok használatát).

Ha szeretné beszerezni az integrációs fájlokat, kérjük, lépjen kapcsolatba a fiókmenedzserével.

Az integrációt a Baselinker platformon keresztül is lehetővé tesszük. A megfelelő konfigurációhoz meg kell adnia az egyéni LIGHT.XML fájljára mutató linket. Ennek a fájlnak a megszerzéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba fiókmenedzserével.

Ha rendelést szeretne leadni, jelentkezzen be a B2B platformon lévő ügyfélfiókjába. A megrendelt termékek kifizetését közvetlenül a megadott bankszámlára kell teljesíteni (kivéve, ha az együttműködés faktoring megbízáson alapul). Ha halasztott fizetési határidőt kapott, az átutalás címében adja meg a számla számát. A leadott megrendelések automatikusan átutalásra kerülnek feldolgozásra és szállításra.

A megrendelés leadásakor egyszeri szállítási díj kerül felszámításra. Előfordulhat azonban, hogy további szállítási költségek merülnek fel, ha a megrendelés feldolgozása során kiderül, hogy a megvásárolt árut egynél több csomagban kell elküldeni.

A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig 8:00 és 15:30 között történik, a szállítási idő pedig általában 2-14 munkanap (országtól függően).

Megrendelésének státuszát a nagykereskedelmi ügyfélpanelen ellenőrizheti.

A megvásárolt termékeket futárszolgálattal szállítjuk. A szállítási költségek országtól és az adott futárszolgálattól függően változnak.

Az INNPRO a következő termékkategóriákat kínálja:

  • Háztartási kisgépek,
  • GSM-kiegészítők
  • IT-kiegészítők,
  • audio,
  • iroda,
  • drónok,
  • fotó / videó
  • játék
  • életmód és szabadtéri,
  • RC modellek,
  • szerszámok,
  • okos otthon,
  • egészség és szépség.

Az INNPRO értékesítési részlegével a következő e-mail címen veheti fel a kapcsolatot: [email protected].

Alternatívaként felveheti a kapcsolatot a helyi ügyfélmenedzserével – az elérhetőségek a B2B weboldalunk KAPCSOLAT menüpontjában találhatók.

A jótállási igényeket a https://service.innpro.eu/login dedikált szolgáltatási platformon keresztül lehet felvenni. Ehhez be kell jelentkeznie vagy fiókot kell létrehoznia (megadva az értékesítési számlán szereplő ÁFA-számot).

Az igények kezelése néhány egyszerű lépésben történik:

  • A https://service.innpro.eu/ login oldalra történő felkeresés,
  • regisztráció / bejelentkezés,
  • regisztráció / bejelentkezés,
  • kérelem hozzáadása / RMA-szám automatikus kiosztása (MEGJEGYZÉS: egy termékhez egy RMA-számot rendelnek),
  • a kérelem megjelölése a hozzárendelt RMA-számmal / az átutalási jegyzőkönyv kinyomtatása a szervizpanelről,
  • a termékek szállítása a Serwis INNPRO, Rudzka 65c, 44-200 Rybnik címre,
  • a kérelem kezelésének folyamatának nyomon követése a https://service.innpro.eu/login szolgáltatási platformon keresztül.

A garanciaidőre vonatkozó információk a B2B platformon található termékkártyán vagy a használati útmutatóban találhatók.

A jótállási időszakot az értékesítési dokumentumon feltüntetett vásárlási dátumtól vagy a termék raktárból történő kiadásakor beolvasott sorozatszám alapján számítják ki.